دریافت پاورپوینت فصل ششم کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه (از مدیریت بر خود تا مدیریت مدرسه) نوشته احد فرامرز با کد 31032

اخلاق حرفه ای در مدرسه ,پاورپوینت اخلاق حرفه ای در مدرسه ,خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه ,خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه قراملکی,ppt اخلاق حرفه ای در مدرسه,اخلاق مدیریت کلاس,,فصل ششم,از مدیریت بر خود تا مدیریت مدرسه

پاورپوینت فصل ششم کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه (از مدیریت بر خود تا مدیریت مدرسه) نوشته احد فرامرز

پاورپوینت فصل ششم کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه (از مدیریت بر خود تا مدیریت مدرسه) نوشته احد فرامرز قراملكی‏، ‏زينب برخورداری ‏‏، ‏فائزه موحدی‏‏ در قالب pptx و در حجم 40 اسلاید:

بخشی از متن: 

موفقیت حرفه ای معلمان و مدیران در گرو ارتباط سازنده و اخلاقی با همه افراد در محیط درونی و بیرونی کلاس و مدرسه است. مهم ترین توقع از معلم، مهارت رفتار ارتباطی بین شخصی یا ارتباط اثربخش با دانش آموزان است. مؤثرترین مهارت مدیران مدارس، ارتباط سازنده و اخلاقی با دانش آموزان، اولیاء آنان، همکاران علمی و اجرایی، مدیران بالادست و سایر افراد مرتبط با مدرسه است. 
اثربخشی و زیان بار بودن رفتار ارتباطی فرد با دیگران، بیش و کم، بر سبک ارتباطی آن فرد با خویشتن استوار است، زیرا رفتار ارتباطی درون شخصی، بنیان رفتار ارتباطی بین شخصی و برون شخصی است. اثربخشی و اخلاقی بودن تعامل شخص با خود، میوه شیرین مدیریت و تدبير آگاهانه فرد بر خود است. کسی که از مدیریت بر خویش ناتوان باشد، البته از مدیریت بر مدرسه و یا کلاس نیز ناتوان خواهد بود. 

دانلود فایل