تحقیق درباره خارش پوست | ویرایش نو baran

تحقیق درباره خارش پوست تحقیق,خارش پوست,علل خارش پوست این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 14 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

خارش پوست
خارش یک حس است که یک شخص را وادار به خاراندن پوست می‌کند و می‌تواند موجب ناراحتی شده و آزار دهنده باشد و اگر شدید باشد منجر به بی‌خوابی، هیجان و افسردگی می‌گردد.. علت دقیق خارش معلوم نیست. خارش یک پروسه پیچیده. گرفتار کننده اعصاب است که در پاسخ به بعضی مواد شیمیایی مثل هیستامین ایجاد می‌شود. خارش ممکن است در نتیجه بیماریهای پوستی، بیماریهای داخلی باشد.

چه کسانی دچار خارش می‌شوند؟

بسیاری از بیماریهای پوستی مثل کهیر، آبله مرغان، اگزما خارش ایجاد می‌کنند این بیماریها همراه با یک راش پوستی هستند. بعضی از بیماریهای پوستی خارش ایجاد می‌کنند بدون اینکه علامتی روی پوست پیدا باشد. پوست خشک بخصوص در زمستان باعث خارش می‌گردد. بدون اینکه راش روی پوست باشد. بعضی عفونتهای انگلی مثل گال و پدیکولوز می‌توانند ایجاد خارش شدید بکنند. خالهای خارش دار و پیگمانته ممکن است علامتی از بدخیم شدن باشند.

 

دانلود فایل