دریافت تحقیقی جامع در مورد کشور ایران با کد 18587

ایران,دانلود مقاله برای ایران,تحقیقی در مورد کشور ایران,بررسی کشور ایران,مقاله ای در مورد کشور ایران,بررسی سیر تاریخی ایران,بررسی مکان های دیدنی کشور ایران

تحقیقی جامع در مورد کشور ایران

ايران مرز پرگهر و مهد تمدن نشاني از عشق و هنر و جاودانگي دارد و در اين ميان كرمانشاه سرزمين عشق و دلاوري و صلابت، سند افتخار مردمي است كه چون زاگرش استوار ايستاده اند. استان كرمانشاه با وسعتي برابر 25/24434 كيلومتر مربع در غرب ايران واقع شده است. كرمانشاه با چشم اندازي بديع، كوههاي سر به فلك كشيده، سرابهاي بر آب و رودهاي خروشان و غارهاي اعجاب انگيز، طبيعتي بكر و آثار تاريخي ارزشمند همچون نگيني در غرب مي درخشد.
ميراث فرهنگي سند هويت ملي هر ملت محسوب مي شود طيفي گسترده دارد به طوريكه تمامي دستاورهاي انسان را در طول تاريخ در بر مي گيرد. مسلماً آثار به جا مانده از دوران گذشته كه حاصل بازتاب انديشمندانه ذهن و خلاقيت و ابداع و ابتكار بشر است، تنها مداركي اند كه به واسطه ي آن ها مي توان چگونگي تمدن، آداب و رسوم و در نهايت روند تحول را مورد تحليل قرار داد. استاد كرمانشاه هم كه وارث آثار بسياري همچون كتيبه ي بيستون و طاق و بستان و… است به واسطه ي آن ها گذشته ي خود را به ديگران بيان كرده است.

دانلود فایل