دریافت تحقیق ذارائه الگوي قابل عرضه اي از نماز به دنيا با کد 19931

تحقیق, ذارائه, الگوي, قابل, عرضه, اي, از, نماز, به, دنيا

تحقیق ذارائه الگوي قابل عرضه اي از نماز به دنيا

ارائه الگوي قابل عرضه اي از نماز به دنيا

امروز روان شناسان دلسوز دنيا و همچنين جامعه شناسان قبول دارند كه خلائي در زندگي بشر و به خصوص جوان ها وجود دارد و دائم هشدار مي دهند و اخطار مي كنند و به دنبال راهي هستند كه اين خلاء را به گونه اي پر نمايند مسئولان كشورها هم آنهايي كه به سرنوشت مردم علاقمندند. اين نگراني را دارند . ما كمتر از كشورهاي ديگر نگرانيم ، ولي ما هم نگراني هايي داريم ما كه در محيط دين و جهاد و شهادت و شادابي انقلاب و صفاي مذهبي زندگي مي كنيم ، نگران افكار و سرنوشت فرزندانمان و نسل نو هستيم . خوب تعبيه رهبران و دلسوزان كه در كشورشان امتيازات ما را هم ندارند و ما مي توانيم و ضعفشان را درك كنيم ، سريعاً م يگويند كه اينطور نيست تا مشكل را مخفي كنند . به نظر مي رسد كه دنيا براي گرفتن پيامي آماده مي شود . و بايد اين پيام سنجيده و همه جانبه و قابل نفوذ باشد . در شرايطي كه ما مي بينيم درمجموعه ي دنيا خلائي كه اعلام مي كنند . سرگرداني فكري براي جوان ها و نسل نواست و هر چه كه برايش درست مي كنند . برنامه ريزي مي كنند درست اين را خيلي روشن نمي دانند .

« نقش نماز در هدايت انسان »

از مهم ترين سرمايه هاي انسان براي اين كار بجز دانش و عرفاني كه داريم ، عبادات ، او كار و نسكلي است كه در دين ما تعبيه شده است . اين مسائل بسيار مهم است و ما در اين قسمت از بحث به نقطه اي مي رسيم كه امروز شما به اين مسئله توجه داريد و آن همين نماز است اين مسائل نا محسوس است .
وارد شدن در فضاي مسجد و وارد شدن در فضاي نماز و قرار گرفتن در فضاي حج و شركت در مراسم دعا ، سبب هدايت انسان مي شود يكي از كارهاي مهم اين است كه مردم معمولي مان را در همين امور ظاهري داشته باشيم ، يعني نبايد خيلي دنبال اين

دانلود فایل