دریافت مقاله در مورد اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي با کد 28357

مقاله ,در ,مورد ,اتحاد ,ملي, و, انسجام ,اسلامي, راهكار,مقابله, با ,توطئه ,دشمنان ,انقلاب, اسلامي,

مقاله در مورد اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي

دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 7 صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

تاريخ اسلام از زمان پيامبر گرامي تا امروز، كلمه ‘ وحدت و اتحاد’ را بارها شنيده است و در همه ادوار تاريخ، همه مصلحين اسلامي ضرورت حفظ وحدت و اتحاد را به پيروان خود توصيه كرده‌اند.
پس از انقلاب اسلامي نيز معمار كبير انقلاب بر وحدت كلمه تاكيد فراوان داشتند و بارها ملت را به وحدت و اتحاد فراخواندند و آن را رمز بقا و پيروزي ملت در مقابل دشمنان برشمردند.
تكرار تاكيد بنيانگذارجمهوري اسلامي از زبان شيوا و آرام بخش مقام معظم رهبري و نامگذاري سال ‪ ۸۶‬به عنوان سال ‘ اتحاد ملي و انسجام اسلامي’ نشان از اهميت سخن معمار كبير انقلاب اسلامي در برهه كنوني كشور دارد.
رهبر معظم انقلاب در حالي سال ‪ ۸۶‬را سال ‘ اتحاد ملي و انسجام اسلامي ‘ نامگذاري كردند كه دشمنان انقلاب، آشكارا شمشير عناد با انقلاب اسلامي را از نيام بيرون كشيده و با طرح ادعايي جدايي ملت از مسوولان سعي در ايجاد شكاف ميان ملت – حكومت دارند تا به‌اين وسيله به اهداف شوم خود در انحراف انقلاب اسلامي از آرمان‌هاي به حق بنيانگذار جمهوري اسلامي دست يابند.
سال ‪ ۸۶‬در حالي مزين به نام ‘اتحاد ملي و انسجام اسلامي’ شد كه سال پيش از آن به سال ‘پيامبر اعظم (ص)’ معروف شد ، پيامبري كه او نيز به اتحاد و انسجام اسلامي اعتقاد فراوان داشت و آن را رمز بقاي امت خود مي‌دانست.
در حقيقت سال گذشته سالي بود كه‌همه ملت تلاش داشتند سيره‌و اخلاق پيامبر گرامي اسلام (ص) را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار دهند ، سيره‌اي كه سنگ بناي آن ‘اتحاد و همدلي اسلامي’ بود.

دانلود فایل