دریافت مقاله گلدکوئست با کد 15615

مقاله گلدکوئست

مقاله گلدکوئست

بعضی می گویند گلدکوئست تجارت الکترونیکی است که با جذب مشتری برای شرکت و خرید سکه آن مبلغی به عنوان پورسانت به شما و بالادستی های شما پرداخت می کنند و در آن همه کس و از همه قشری در آن می توانند شرکت کنند و سود کلان و سرشاری را عاید شما و زیر مجموعه هایتان می کنند …. (آیا بدین گونه است یا خیر و با چه قیمتی میتوان آن را بدست آورد)
من در اینجا حقایقی را درباره این به اصطلاح کار به شما می گویم
جدول تصاعــد گلدکوئست
جدولی که در زیر نمایش داده شده است سند کلاهبرداری شرکت گلدکوئست می باشد و طرفداران شرکت نمی توانند آن را توجیح کنند . در این جدول همیشه 87.5 درصد از افرادی که در گلدکوئست وارد می شوند ضرر کرده و مالباخته محسوب می شوند . (به فرض اینکه تمام شاخه ها متساوی رشد کنند و همه کسانی که وارد می شوند دو نفر خود را پیدا کنند)
مگر می شود ؟ موقعی که شما وارد مجموعه می شوید باید دونفر زیر مجموعه خود را پیدا کنید و آنها هم دونفرهای خودشان راپیدا کنند تا کنون 250 دلار دریافت کرده اید و در مقابل ارزش واقعی سکه که 200 دلار است , 150 دلار + 60دلار (پول بیمه و حمل) ضرر کرده اید و هنوز شما به عنوان یک فرد ضرر کرده محسوب می شوید (یعنی مقداری از پول شما از دست رفته است) و حالا این سه سطح ضرر کرده را به هر کجای این جدول ببریم و می بینید که در هر حالت 87.5 درصد از اعضاء ضرر کرده می باشند ؟!؟!؟!

دانلود فایل