دریافت پاورپوینت ابعاد رهبری در مدیریت (22 اسلاید) با کد 22427

تعریف رهبری,عناصر رهبری,نفوذ رهبری,رفتار نفوذی مدیر, هدف و نیاز به رهبری,خصوصیات رهبری ,فعالیت های رهبری ,مهارت های رهبری ,شیوه های نفوذ رهبری,روش های رهبری ,فردی ,تعاملی ,موقعیتی,پاورپوینت ابعاد رهبری در مدیریت (22 اسلاید)

پاورپوینت ابعاد رهبری در مدیریت (22 اسلاید)

پاورپوینت ابعاد رهبری در مدیریت در حجم 22 اسلاید جامع

بخشی از متن:
واژه های رهبر و مدیر یکی نیستند بلکه رهبری یکی از صفات بسیار مهم مدیر است.بعد رهبری مدیر مسأله ای معنوی ، فرهنگی و اخلاقی است که باید در یک مدیر خواه یا ناخواه متجلی شود.رهبری را می توان جذبه و حالت معنوی فرد دانست که او را نسبت به دیگران متمایز می کند . این حالات در رفتار اکتسابی افراد که ناشی از استعدادها و تواناییهای آنها است آشکار و نمایان می شود و هر کس این حالات را در خود اندوخته وآنها را در رفتار و کردار ، بینش ، خلق و خوی و رفتار روزمره خود بروز می دهد . این رفتار یا حالات به طور معمول و بالقوه در هر فردی وجود دارد ولی به صورت بالفعل در برخی وجود دارد و در برخی دیگر وجود ندارد و یا اگر وجود دارد کم رنگتر است و یا با شکل دیگری در او نمایان می شود .

تعریف رهبری
مدیر هم از طریق گفتار خود که به صورت پند و اندرز است مخاطبین خود را نصیحت و هدایت می کند و هم با اعمال ، رفتار و کردار خود برای آنها راهنما می شود . همچنین موقعیت مدیر باعث می شود تا او در جایگاه هادی و ناخدای گروهی از افراد قرار گیرد که در جایگاه یک خانواده قرار دارند و برای رسیدن به هدف تلاش می کنند . در زیر تعاریفی از رهبری آورده شده است .

مباحث این پاورپوینت:
مقدمه
تعریف رهبری
عناصر رهبری
نفوذ رهبری
رفتار نفوذی مدیر
هدف و نیاز به رهبری
خصوصیات رهبری
فعالیت های رهبری
مهارت های رهبری
شیوه های نفوذ رهبری
روش های رهبری
فردی
تعاملی
موقعیتی
سبک های رهبری
نتیجه گیری
منابع و مؤاخذ

دانلود فایل