دریافت پاورپوینت اجرای ساختمان با مصالح بنائی (75 اسلاید) با کد 23620

دانلود پاورپوینت اجرای ساختمان با مصالح بنائی,اجرای ساختمان با مصالح بنائی,ساختمان مصالح بنائی,سازه بنائی,پاورپوینت اجرای ساختمان با مصالح بنائی,شناژ,کلاف,پاورپوینت سازه بنائی,پاورپوینت اجرای ساختمان با مصالح بنائی (اسلاید)

پاورپوینت اجرای ساختمان با مصالح بنائی (75 اسلاید)

توضیحات:
فایل پاورپوینت اجرای ساختمان با مصالح بنائی ، در حجم 75 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
-استفاده از مصالح بنایی در اجرای ساختمان‌ها از دیرباز در ایران رواج داشته است. اکثر ساختمان‌های موجود در کشور خصوصاً در شهرهای کوچک، بخش‌ها، روستاها و همچنین در بافت‌های فرسوده و قدیمی کلان شهرها از نوع مصالح بنایی می‌باشد.منظور از این ساختمان ها ،ساختمان هایی است که با آجر و بلوک ساختمانی و یا با سنگ ساخته می شوند و تمام و یا قسمتی از بار های قائم توسط دیوار های با مصالح بنایی تحمل می گردد،بنابراین ساختمانی که در آن قسمتی از بار های قائم توسط دیوار هایی با مصالح بنایی و قسمت دیگر توسط عناصر فلزی و با بتن آرمه تحمل شود در ردیف ساختمان های با مصالح بنایی محسوب می شوند.
– اجرای ساختمان با مصالح بنایی دارای محدودیت هایی از نظر ارتفاع سازه،طول پیشامدگی بالکن،ارتفاع هر طبقه ساختمان و … می باشد. ساختمان های بنایی به طور کلی شامل ساختمان های آجری باکلاف، ساختمان های آجری بدون کلاف، ساختمان های خشتی و ساختمان های سنگی می باشد. که هر یک از این ساختمان ها دارای ضوابط و محدودیت هایی در زمان اجر می باشند.
بناّیی یا سازه بناّیی یا میسونری (به انگلیسی: Masonry) به نوعی از سازه گفته می‌شود که در ساخت آن از واحدهای مستقل به صورت لایه‌ای استفاده می‌شود و در میان لایه‌ها از ملات استفاده می‌گردد.
معمولا در ساخت سازه‌ها یا دیوارهای بنایی از مصالحی مانند آجر، سنگ (زمین‌شناسی)، سنگ مرمر، سنگ خارا، تراورتن، سنگ آهک،بلوک سیمانی،cast stone، بلوک شیشه‌ای، اندود گچ و سیمان و کاشی استفاده می‌شود.
گاهی سازهٔ بنایی به صورت خشکه‌چین (بدون ملات) نیز اجرا می‌شود و در این روش که ابتدایی‌ترین نوع سازه بنایی است فقط قطعات سنگ یا بلوک را روی همدیگر قرار می‌دهند البته این روش ساخت مقاومت کمی دارد و فقط برای ساختمان‌ها یا دیوارهای موقت یا کم‌ارزش به کار برده می‌شود.
و…

فهرست مطالب:

مقدمه
معرفی سازه بنائی
خصوصیات ساختمان های بنائی
مزایا سازه بنائی
معایب سازه بنائی
ایمنی سازه های بنائی
کلیاتی از توصیه های آئین نامه ایی لازم الاجرا در بخش ساختمان سازی سنتی
مراحل اجرای سازه بنایی(توضیح همراه با تصاویر)

این فایل با فرمت پاورپوینت در 75 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل word آرماتور و نقش آن در ساختمانهاي بتني (21 صفحه)

دانلود فایل