دریافت پاورپوینت ارگونومی در رستوران با کد 22891

دانلود پاورپوینت ارگونومی در رستوران,ارگونومی در رستوران,انواع رستوران,آشنایی با ارگونومی در رستوران,نکات طراحی و لوازم رستوران,پاورپوینت رستوران,ارگونومی و رستوران,پاورپوینت ارگونومی در رستوران

پاورپوینت ارگونومی در رستوران

توضیحات:
فایل پاورپوینت ارگونومی در رستوران،در حجم 58 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
طراحی موفق یك رستوران, تا حد زیادی به چگونگی مشاهده (احساس) مشتری, بستگی دارد.

هدف از مقاله ، ارائه نکاتی مهم در طراحی انواع رستوران خصوصا فضای پذیرایی با رویکرد جذب مشتری و برانگیخت احساس مطلوبیت در وی،از طریق طراحی زیبا و ثبت خاطره ی به یاد ماندنی است.

در این مقاله ابتدا به معرفی تیپ های مختلف رستوران می پردازیم ، سپس نکات کلی در زمینه طراحی قسمت های مختلف رستوران ارائه خواهد شد.

انواع رستوران:
رستورانهای اصلی ( MAIN RESTAURANT )

اینگونه رستورانها در حقیقت همان مکانهای پذیرایی از میهمان هستند که اغلب از منوی تقریبا مشابه جهت ارائه خدمات در سطح یک کشور استفاد کرده و نمونه ای از واحدهای پذیرایی بوده که خارج از هتل نیز به چشم میخورند.
اینگونه رستورانها در دو تایم نهار وشام فعال بوده ولازم بذکر است جهت پذیرایی از میهمان اغلب ازروش پلیت سرویس (PLATE SERVICE)همراه با بهترین و مرغوبترین ابزار پذیرایی استفاده میگردد.
در این رستوران ها ، 1.3 الی 2 متر مربع فضای طبخ و پذیرایی برای هر نفر در نظر گرفته می شود. درطراحی اینگونه رستورانها باید به نکته مهمی دقت داشت و آن طراحی فضای آشپزخانه و نحوه ارتباط آن با سالن پذیرایی در یک طبقه و همسطح می باشد.
از رستورانهای اصلی نه تنها میهمانان هتل بهره مند میشوند بلکه بسیارافرادی هستند که برای صرف نهار یا شام به مکان نیز مراجعه میکنند.
و…

فهرست مطالب:
هدف
انواع رستوران
نکات طراحی و لوازم
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 58 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتل(13 اسلاید)

دانلود فایل