دریافت پاورپوینت بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی (17 اسلاید) با کد 19000

پاورپوینت بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی (17 اسلاید),بسته بندی را از نظر مواد اولیه (چوبی, مقوایی, كیسه ای, پلاستیكی),از نظر محتوایی (میوه جات, لوازم خانگی),از نظر تكنولوژی تولید (بسته بندی وكیوم روكش پلی اتیلن,,,)

پاورپوینت بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی (17 اسلاید)

توضیحات:
پاورپوینت بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی (17 اسلاید)
بسته بندی چهره كالاست. در یك تقسیم بندی كلی، سه سطح اصلی می توان برای هر كالا در نظر گرفت. اول خود كالا كه خدمات مشكل گشا یا فواید اساسی آن را هنگام خرید انتظار دارند. شالوده كالا پاسخ به این پرسش است كه خریدار واقعاً چه چیز را می خرد؟ در سطح بعدی طراحان كالا بر مبنای شالوده كالا، یك كالای واقعی را به وجود می آورند كه بسته بندی در این سطح قرار می گیرد.

بسته بندی به همراه مواردی مثل طرح و نام تجاری و كیفیت به نحوی با هم تركیب می شوند كه ارائه فایده اصلی كالا امكانپذیر باشد. آخرین سطحی كه مورد توجه قرار می گیرد مزایای اضافی مثل خدمات پس از فروش، تضمین ها و نصب و شرایط تحویل است. بسته بندی سبب ساز اولین ارتباط مستقیم با مشتری است و تا حد زیادی وظیفه ارائه یك تصویر ذهنی مطلوب از كالا را به عهده دارد. از نظر روانی اولین برخورد و تصویری كه ما از اشخاص داریم مهمترین تصویر و تعیین كننده ترین است حتی در یادآوری اشخاص بعد از ۲۰ سال به ذهن ما می آید، این قاعده در مورد كالا هم صادق است.

انواع:
. امروزه بسته بندی به عنوان یك صنعت دردنیا معرفی و مطرح می شودو برای آن انواع مختلفی برمی شمرند: در بعضی موارد بسته بندی پس از مصرف شدن محتوای اصلی كاربرد مجدد پیدا می كند یا اینكه پس از مصرف، دور ریخته می شود.
در تقسیم بندی های دیگر بسته بندی را از نظر مواد اولیه (چوبی، مقوایی، كیسه ای، پلاستیكی)
از نظر محتوایی (میوه جات، لوازم خانگی)
از نظر تكنولوژی تولید (بسته بندی وكیوم روكش پلی اتیلن…)
 و از نظر مراحل تولید (بسته بندی برای مصرف كننده مثل شامپو و لوازم بهداشتی و … بسته بندی برای حمل ونقل به منظور حفاظت و ایمنی … بسته بندی بزرگ صنعتی مثل استفاده از پالت) تقسیم بندی می كنند.

دارای 17 اسلاید جامع و زیبا – مناسب جهت ارائه کلاسی

دانلود فایل