دریافت پاورپوینت تحلیل برج ترنینگ تورسو با کد 23424

دانلود پاورپوینت تحلیل برج ترنینگ تورسو,تحلیل برج ترنینگ تورسو,آشنایی با برج ترنینگ تورسو,پاورپوینت برج ترنینگ تورسو,سانتیاگو کالاتراوا,پاورپوینت تحلیل برج ترنینگ تورسو,Turning Torso,بررسی و تحلیل برج ترنینگ تورسو

پاورپوینت تحلیل برج ترنینگ تورسو

توضیحات:
فایل پاورپوینت تحلیل برج ترنینگ تورسو ، در حجم 34 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
مشخصات پروژه:
معمار: سانتیاگو کالاتراوا
مکان : مالمو سوئد
طراحی : 1999 تا 2001
ساخت : 2001 تا 2005
کاربری: مسکونی
سیستم سازه ای : هسته مرکزی و اسلوب بتنی

این آسمان خراش در اسکله غربی تنگه میان دو کشور سوئد و دانمارک واقع شده است. سایت در محله ای از شهر با خانه ها و زمین های کوچک قرار گرفته است. در کنار دریا، نزدیک آسمان خراش، پارک های کوچکی دیده میشود. سایت این بنا در موقعیت ویژه ای قرار گرفته است به نحوی که ورودی نمایشگاه اکسپو نیز محسوب میشود. این ساختمان در برجسته ترین مکان شهر مالمو قرار گرفته و هدف از جانمایی آسمان خراش در این سایت، بر خورداری این بنا از یک مکان متمرکز و با اهمیت بوده است. شکل ساختمان، هویت مرکزی مکان را افزایش میدهد.
طراحی ساختمان بر مبنای عنوان و مفهوم ترنینگ تورسو به معنی ”اندام گردان“ صورت گرفته است ایدهٔ ساخت این برج از یک مجسمه به همین شکل هندسی گرفته شده‌ که این مجسمه از جنس سنگ مرمر سفید است. جانی اورباک طراح CEO و پیمانکار برج پیچنده در سال ۱۹۹۹ این مجسمه را مشاهده کردند و به کالاتراوا پیشنهاد دادند که طرح ساخت برجی با همین فرم هندسی را پایه ریزی کند.
و…

فهرست مطالب:
مشخصات پروژه
معرفی معمار
سایت آسمانخراش
معرفی بنا
ویژگی های بنا
طراحی سازه
امکانات رفاهی
سیستم سازه ای
پلان تیپ طبقات
پایداری سازه
ایمنی و مطلوبیت
نمای ساختمان
گالری تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در 34 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت برج میلاد(12 اسلاید)

دانلود فایل