دریافت پاورپوینت خاستگاه مغز و رفتار انسان (مبانی نوروسایکولوژی) با کد 22801

پاورپوینت, کتاب, مبانی, نوروسایکولوژی, انسان,پاورپوینت خاستگاه مغز و رفتار انسان (کتاب مبانی نوروسایکولوژی انسان جلد اول, فصل دوم) ,پاورپوینت خاستگاه مغز و رفتار انسان ,, جلد, 1, فصل, 2

پاورپوینت خاستگاه مغز و رفتار انسان (مبانی نوروسایکولوژی)

پاورپوینت خاستگاه مغز و رفتار انسان (کتاب مبانی نوروسایکولوژی انسان جلد اول، فصل دوم)

بخشی از متن:
نمودار زیست شناختی:

از لحاظ یک یا چند ویژگی جسمی یا رفتاری، جانورانی که قبل از آن زمان قرار می گیرند را از جانورانی که پس از آن زمان قرار می گیرند، متمایز می کند.

دلایل مطالعه جانوران:
مطالعات تطبیقی مغز و رفتار گونه های متفاوت جانوران تردیدی ایجاد نمی کند که مغز و رفتار انسان با مغز و رفتار دیگر جانوران متفاوت است. اما این مطالعات شباهت هایی را بین انسان ها و دیگر جانوران بر ملا کرد که می تواند در تکامل انسان روشنگر باشد.

سه گونه از پژوهش های اولیه تحقیقات عصب روان شناختی با جانوران را به پیش برد
درک سازوکارهای اساسی مغز: مقایسه های میان گونه ها موجب دستیابی به درک سازوکارهای اساسی کار کرد مغز مانند بینایی شده است که نشان می دهد ژن های مشابهی در انواع مختلف گونه ها دخیل هستند.
طرح ریزی الگوی حیوانی از اختلالات عصب شناختی انسان: تصور بر این است که اصول مشابه یکسانی مبنای بروز و درمان اختلال در انسان و حیوان است و مثلاً بیماری پارکینسون که علاوه بر اینکه در انسانها وجود دارد در حیواناتی مثل موش ها  و میمون ها نیز ایجاد شده است.

دانلود فایل