دریافت پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی با کد 24377

پاورپوینت, عوامل, مؤثر, بر, محتوا, در, روابط, عمومی

پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 16 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید نمایید.

تعاریف و مفاهیم

روابط عمومی: یعنی آنچه می گوئید، آنچه انجام می دهید و آنچه دربارۀ شما و سازمان شما می گویند؛

و به عنوان یکی از اعما ل مدیریت، تلاشی است مداوم، سنجیده و از روی برنامه برای شناخت افکار عمومی، با هدف ایجاد حسن تفاهم و درک متقابل بین سازمان و عامه و به منظور نفوذ بر افکار و رفتار و کسب حمایت آنها.

محتوا: کلیه پیامهایی است که در چارچوب استراتژی ارتباطی سازمان بین آن و عامه ها ردو بدل می شود.

کارکردهای محتوا: نظارت، انتقال میراث فرهنگی، ایجاد همبستگی اجتماعی، تفریح و سرگرمی، اطلاع رسانی، اقناع، آموزش و راهنمایی، ترویج، انگاره سازی، هشیارسازی یا تخدیر.

ویژگیهای محتوا:
• نوعی کالاست. (ولی خرید و فروش مجدد آن محدود است).
• قدرت است. آگاه تر توانمندتر است. (ولی باید توزیع شود)
•اطلاعات بیشتر بهتر و گردش آن رونق است.
•داده ها فاقد ارزش و جهت گیری است ولی محتوا تفسیر بردار است.
•اطلاعات دانش است.

دانلود فایل