دریافت پاورپوینت عوامل پایداری در ساختمان های بلند با کد 23854

دانلود پاورپوینت پایداری در ساختمان های بلند,عوامل پایداری ساختمان های بلند,ساختمان های بلند,سيستم امتيازی LEED,معرفی ده برج سبز دنیا ( از نظر زیست محیطی),استراتژی برای پایداری سازه های بلند,توسعه پایدار و مفهوم آن,معماری پایدار,پایداری سازه

پاورپوینت عوامل پایداری در ساختمان های بلند

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی عوامل پایداری در ساختمانهای بلند و استراتژی های رسیدن به پایداری در این ساختمان ها ، در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

امروزه محیط زیست، صرفه جویی در مصرف انرژی های فسیلی و توسعه پایدار به مباحث بسیار مهم و رایج در سطح بین المللی تبدیل شده اند.
بعلاوه افزایش مداوم جمعیت، کشورهای جهان را بیش از پیش با مشکل کمبود انرژی رو به رو ساخته و حیات بشر را تهدید می کند.
طبق گزارش سازمان ملل متحد تا سال 2030 ، در مناطق شهری سراسر جهان ۵ میلیارد نفر زندگی خواهند کرد. در حالی که در سال 1950،30%از جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی می کردند، در سال 2000 نسبت ساکنان شهری به 47 % افزایش یافت و پیش بینی شده تا سال 2030 به 60 % افزایش یابد.
کمبود انرژی، گرم شدن کره زمین، گستردگی شهری، آلودگی هوا، فراوانی محل های دفن زباله، کمبود آب و بیماری، میراثی از قرن بیست و یکم خواهند بود مگر این که ما به سرعت بسوی فکر و اجرای پایداری حرکت کنیم.
با توجه به افزایش جمعیت و پیامدهای آن، توسعه عمودی شهرها به عنوان راه حل مناسب و اجتناب ناپذیر مطرح می شود که روش طراحی شهری ما را برای همیشه تغییر خواهد داد. به دلیل اهمیت موضوع محیط زیست، معماری سبز و سازگار با محیط زیست نیز طراحی امروز و آینده ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این توسعه عمودی زمانی اثربخش است که سازگار با محیط زیست طراحی شودمی باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
توسعه پایدار و مفهوم آن
معماری پایدار
ساختمان بلند با عملکرد بالا
عوامل طرح
استراتژی ها برای رسیدن به پایداری
سيستم امتيازی LEED
استراتژی های دیگر برای ساختمان های سبز بلند
معرفی ده برج سبز دنیا ( از نظر زیست محیطی)
نتیجه گیری
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 35 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایل