دریافت پاورپوینت فصل اول 1 کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کری (مقدمه و مرور کلی) با کد 29092

جرالد کری,خلاصه نظریه و کاربست مشاوره,جرالد کری,خلاصه نظریه و کاربست مشاوره,پاورپوینت کاربست مشاوره,پاورپوینت جرالد کری,خلاصه نظریه و کاربست,خلاصه مشاوره و روان رمانی,پاورپوینت مشاوره و روان درمانی ,جرالد کری,ppt,خلاصه روان درمانی جرالد کر

پاورپوینت فصل اول 1 کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کری (مقدمه و مرور کلی)

پاورپوینت فصل اول 1 کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کری  (مقدمه و مرور کلی) ترجمه یحیی سید محمدی درقالب pptx و در حجم 12 اسلاید:

بخشی از متن:
مقدمه

دانشجویان مشاوره و روانشناسی از طریق آشنا شدن با رویکرد های عمده به کاربست درمان می توانند سبک مشاوره ای را که با شخصیت آنها متناسب باشد کسب کنند. این کتاب ۱۶ رویکرد به مشاوره و روان درمانی را بررسی می‌کند مفاهیم اساسی هر رویکرد را ارائه می‌دهد و در مورد ویژگی‌های نظیر فرآیند درمانی رابطه درمانجو درمانگر و روشهای خاصی که در کاربست مشاوره مورد استفاده قرار می‌گیرد بحث می‌کند.
صرفاً با گذراندن درس مقدماتی در نظریه مشاوره و روان درمانی دانش و تجربه لازم را برای ترکیب کردن رویکردهای مختلف کسب نخواهد کرد این فرآیند به چند سال مطالعه آموزش و تجربه مشاوره عملی نیاز دارد با این حال من یک ادغام مشخصی را به عنوان چارچوبی برای آموزش حرف های مشاوران توصیه کرده‌ام.
رویکرد درمانی ابعاد مفیدی دارد مسئله این نیست که آیا نظریه درست یا غلط است چون هر نظریه به شناختن رفتار انسان کمک منحصر به فردی می‌کند و اشارات منحصر به فردی برای کاربست مشاوره و روان درمانی دارد. پذیرفتن اعتبار یک مدل لزوماً به معنی رد کردن مدل‌های دیگر نیست در جامعه که به طور فزاینده‌ای متنوع می‌شود چندگانگی نظری جایگاه روشنی دارد.

‘توجه’
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب مشاوره خانواده روی لینک زیر کلیک کنید:
و برای دریافت سایر فصول کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فایل