دریافت پاورپوینت فصل دهم کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه (از مدیریت زبان تا مدیریت کلاس) نوشته احد فرامرز با کد 31058

اخلاق حرفه ای در مدرسه ,پاورپوینت اخلاق حرفه ای در مدرسه ,خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه ,خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه قراملکی,ppt اخلاق حرفه ای در مدرسه

پاورپوینت فصل دهم کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه (از مدیریت زبان تا مدیریت کلاس) نوشته احد فرامرز

پاورپوینت فصل دهم کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه (از مدیریت زبان تا مدیریت کلاس) نوشته احد فرامرز قراملكی‏، ‏زينب برخورداری ‏‏، ‏فائزه موحدی‏‏ در قالب pptx و در حجم 24 اسلاید:

بخشی از متن: 

خداوند مهربان زبان و توانایی ارتباط کلامی را به مثابه نعمت بر انسانها ارزانی کرد. «خدای رحمان، قرآن را تعلیم داد، انسان را بیافرید و به او گفتن آموخت».
 نعمت سخن گفتن و توانایی ارتباط کلامی، در حرفه معلمی اهمیتی بیشتر دارد. زیرا گفتگو مهم ترین رکن حرفه تعلیم و تربیت است. بیشترین ارتباط معلم با دانش آموز به وسیله زبان و گفتار ایجاد می شود. 
یکی از اضلاع خودشناسی و محاسبه نفس، سنجش میزان و نحوه استفاده از نعمت زبان است. 
گفتاری فرصت آموزشی ایجاد می کند و سخنی فرصت آموزشی را از بین می برد. با سخنی نهال مهر و دوستی کاشته می شود و با زبانی عداوت و دشمنی به بار می آید.
 دانشمندان اخلاق، آفات زبان را برای هشدار به میان می آورند تا فرد به آثار زیان بار گفتار بد و سخن ناروا آگاه شود و عزم بر دوری از آنها پیدا کند.
 صرف بیان آفت زبان، در حد ایجاد انگیزه مؤثر است اما پیشگیری و بهبود اثربخش گفتار بد، پیچیده تر از پند و نصیحت است، زیرا رفتارها ریشه در صفات، منش و شاکله فرد دارند. 

دانلود فایل