دریافت پاورپوینت فصل دهم کتاب تکنیک های شناخت درمانی (اصلاح و تغییر نیاز به تایید طلبی) رابرت لیهی با کد 28976

پاورپوینت فصل دهم,تکنیک های شناخت درمانی,اصلاح و تغییر نیاز به تایید طلبی,رابرت لیهی,پاورپوینت تکنیک های شناخت درمانی,راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینیرابرت لیهی,حسن حمیدپور,تکنیک های شناخت درمانی ppt,pdf,خلاصه کتاب,زهرا اندوز

پاورپوینت فصل دهم کتاب تکنیک های شناخت درمانی (اصلاح و تغییر نیاز به تایید طلبی) رابرت لیهی

پاورپوینت فصل دهم کتاب تکنیک های شناخت درمانی (اصلاح و تغییر نیاز به تایید طلبی) راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی نوشته رابرت لیهی ترجمه حسن حمیدپور، زهرا اندوز در قالب pptx  و در حجم 29 اسلاید: 
بخشی از متن: 
بک و همکارانش معتقدند که خودگردانی و جامعه گرایی در طول یک پیوستار قرار دارند. افراد جامعه گرا بیشتر با تعارض های بین فردی و از دست دادن روابط اشتغال ذهنی دارند، در حالیکه توجه افراد خودگردان بیشتر بر معیارهای بلند پروازانه خود جهت دستیابی به پیشرفت معطوف است و مستعد خودانتقاد گری هستند.
دراین فصل به شرح مختصر برخی از جلسات درمان بیماری می پردازی که نیاز شدیدی به تایید طلبی داشت. همچنین به تکنیک های اشاره میکنیم که ممکن است برای تغییر نیاز به تایید طلبی مفید باشند.
بیمار: فکر میکنم لیزا و کارول به رئیسم گفته اند که من کارم را خوب انجام نمی دهم.
درمانگر: شما فکر میکنید که دیگران شما را دوست نداشته باشند، پس حتما پشت سرتان حرف می زنند؟
بیمار: درسته. رئیسم از دست من عصانی میشود. و بعدش – نمی دانم – شاید کارم را از دست بدهم.
درمانگر: به نظر میرسد در دام این افکار و احساسات ناخوشایند گیر افتاده اید
بیمار: سعی میکنم تنها باشم و با دیگران ارتباطی نداشته باشم. پس از ورود به اداره به اتاق خود می روم و درب آن را میبندم. تنها کسی که با او تا حدودی حرف میزنم دیویس است.
درمانگر: پس با لیزا و کارول ارتباطی ندارید و به نوعی با آنها دوری میکنید. فکر میکنید آنها درباره شما چه نظری دارند؟

دانلود فایل