دریافت پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت فرایند آموزش نوشته محمدرضا سرمدی (سایبر نتیک و مدیریت آموزشی) با کد 29815

کتاب مدیریت فرایند آموزش ,پاورپوینت مدیریت فرایند آموزش ,خلاصه کتاب مدیریت فرایند آموزش ,نوشته محمدرضا سرمدی ,سایبر نتیک و مدیریت آموزشی

پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت فرایند آموزش نوشته محمدرضا سرمدی (سایبر نتیک و مدیریت آموزشی)

پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت فرایند آموزش نوشته محمدرضا سرمدی (سایبر نتیک و مدیریت آموزشی) در قالب pptx و در حجم 17 اسلاید:

بخشی از متن:
سایبر نتیک از جمله علومی است که در قرن بیستم بوجود آمد و توانست با رشد سریع و روز افزون خود به دیگر علوم نیز رسوخ یابد. ماهیت و موضوع زیر بنایی مطرح در سایبر نتیک بررسی ماهیت کنترل در انسان، حیوان و ماشین است. لذا با وجود چنین ماهیتی، طبیعتاً با علومی مثل روانشناسی، زیست شناسی، مهندسی، مکانیک و مدیریت و نیز بسیاری از علوم دیگر هم پوشی و همبستگی دارد. امروزه سایبر نتیک دانشی مستقل و در عین حال میان رشته ای است . به این دلیل که این علم با بهره گیری و مطالعه و برای ماهیت کنترل در ارگانیسم ها ، چه زنده و چه مصنوعی ، به دنبال یافتن وجه مشترکی میان موجودات و مصنوعات است که در این امر از تمامی علوم بهره می گیرد و به موضوع کنترل در تمامی علوم مختلف انسانی و فیزیکی می پردازد. در این علم به سازماندهی و طبقه بندی اطلاعات توجه بسیاری شده است. از این رو ، در مدیریت اطلاعات و نیز در طراحی نظام های اطلاع رسانی اهمیت ویژه ای دارد .
تعاریف سایبر نتیک: در باره سایبر نتیک دیدگاه های گوناگونی وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم

دانلود فایل