دریافت پاورپوینت فصل دوم کتاب روان شناسی کودکان استثنایی بر اساس DSM-5 (کودک استثنایی و سازمان های دولتی) با کد 29112

پاورپوینت,روان شناسی کودکان استثنایی,بر اساس DSM,5,مهدی گنجی ,خلاصه کودکان استثنایی گنجی,جزوه کودکان استثنایی گنجی,ppt کودکان استثنایی گنجی,کودک استثنایی و مدرسه,تحقیق کودک استثنایی, سازمان های دولتی

پاورپوینت فصل دوم کتاب روان شناسی کودکان استثنایی بر اساس DSM-5 (کودک استثنایی و سازمان های دولتی)

پاورپوینت فصل دوم کتاب روان شناسی کودکان استثنایی بر اساس DSM-5 (کودک استثنایی و سازمان های دولتی) نوشته مهدی گنجی در قالب pptx  و در حجم 30  اسلاید:


بخشی از متن:
کودک استثنایی و مدرسه:
مسلما یکی از مهم ترین سازمان های اجتماعی مدرسه است.اکثر ارزش هایی که درمدارس آموزش داده می شود بازتاب ارزش های حاکم برجامعه هستند،یعنی مدارس ارزش های حاکم برجامعه را به کودکان آموزش می دهند.بسیاری از مشکلات درون مدرسه،مثل بی انگیزگی،استفاده از مواد مخدر،وخشونت،بخشی از رفتار جامعه بیرون از مدرسه است.
موضوع جدیدی که درآموزش و مرورش معلولین بسیارزیادی دارد،مساله پاسخگو بودن است.اصطلاح پاسخگو بودن برای این منظور به کار می رود که مشخص شود،آیا مربیان،آنچه را که گفته بودند برای دانش آموزان انجام خواهند داد،انجام داده اند؟پاسخگو بودن به آموزش و پرورش  ویژه کودکان استثنایی نیز سرایت کرده است و آموزش و مرورش ویژه مجبور است نشان دهد که کودکان استثنایی نه تنها خدمات ویژه ای را دریافت می کنند،بلکه از این خدمات و از این برنامه ها،طبق انتظاری که می رود،چیزی یاد گرفته اند.

دانلود فایل