دریافت پاورپوینت فصل سیزدهم 13 کتاب نظریه های شخصیت شولتز (آلبرت بندورا: نظریه ی سرمشق گیری) با کد 29446

نظریه های شخصیت شولتز,خلاصه کتاب نظریه های شخصیت,شولتز,دوان پی شولز,سیدنی الن شولتز,یحیی سید محمدی,نظریه های شخصیت دوان شولتز pdf,خلاصه نظریه های شخصیت شولتز,پاورپوینت نظریه شخصیت شولتز,ppt نظریه های شخصیت شولتز,آلبرت بندورا, نظریه سرمشق گ

پاورپوینت فصل سیزدهم 13 کتاب نظریه های شخصیت شولتز (آلبرت بندورا: نظریه ی سرمشق گیری)

پاورپوینت فصل سیزدهم 13 کتاب نظریه های شخصیت (آلبرت بندورا: نظریه ی سرمشق گیری) نوشته دوان پی شولتز و سیدنی الن شولتز ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 68 اسلاید:  
بخشی از متن: 
رویکرد یادگیري اجتماعی به شخصیت، پیامد رویکرد رفتارگراي اسکینر است. همانند اسکینر، بندورا و راتر بر رفتارآشکار تمرکز دارند و نه بر نیازها، سایق ها، یا مکانیزم هاي دفاعی. برخلاف اسکینر، بندورا و راتر فعالیت متغیرهاي شناختی درونی را که بین محرك و پاسخ میانجی می شوند در نظر می گیرند.
بندورا و راتر با اسکینر موافقند که رفتار آموخته می شود و تقویت براي یادگیري حیاتی است، ولی آن ها در تعبیرشان ازماهیت تقویت با اسکینر فرق دارند. بندورا، راتر، و اسکینر کوشیده اند تا شخصیت را از طریق آزمایشگاه بشناسند نه ازطریق کار بالینی، اما اصول آن ها از طریق شیوه هاي تغییر رفتار در محیط بالینی به کار رفته اند.
از آنجائی که بندورا و راتر از متغیرهاي شناختی استفاده می کنند، کار آن ها جنبش شناختی در روان شناسی را منعکس وآن را تقویت می کند. رویکرد آن ها به خاطر این تأکید، رویکرد شناختی رفتاري نامیده شده است.
*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود فایل