دریافت پاورپوینت فصل هجدهم کتاب مشاوره گروهی جرالد کری (تحول گروه دیدگاه یکپارچه) با کد 29165

مشاوره گروهی جرالد کری ,نظریه و کاربست,خلاصه مشاوره گروهی,پاورپوینت مشاوره گروهی,ppt مشاوره گروهی,نکات کتاب مشاوره گروهی,خلاصه کتاب مشاوره گروهی,خلاصه مشاوره گروهی جرالد کری,کیانوش زهراکار,فصل هجدهم,پاورپوینت ,فصل ۱۸ تحول گروه دیدگاه یکپار

پاورپوینت فصل هجدهم کتاب مشاوره گروهی جرالد کری (تحول گروه دیدگاه یکپارچه)

پاورپوینت فصل هجدهم کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی نوشته جرالد کری (تحول گروه دیدگاه یکپارچه) ترجمه کیانوش زهراکار، فرشاد محسن زاده، احمد حیدرنیا، علیرضا بوستانی پور، عباس سامی در قالب pptx و در حجم 24 اسلاید: 

بخشی از متن: 
 این فصل برای اینکه تصویری بهتری از کاربرد عملی رویکردهای مختلف بحث شده در بخش دوم ارائه دهد تصویری اجمالی از یک گروه واقعی به نمایش می‌گذارد. این گروه شبانه روزی سه روزه با همکاری ماریان و کوری تسهیل شده و با هدف ساختن یک فیلم آموزشی با عنوان تحول گروه تشکیل گردیده است. این فیلم بخشی از یک dvd  با عنوان گروه ها در عمل تحول و چالش ها است که به صورت dvd  و کتاب کارت در دسترس است. برنامه اول تحول یک گروه برای نشان دادن زندگی یک گروه از مرحله اولیه تا مرحله نهایی طراحی شده است.
 درباره گروه
 شرکت کنندگان این گروه بازیگر نیستند نه بر اساس فیلمنامه عمل می کردند و نقش موارد خیالی را بازی می کردند آنها می خواهند خودشان باشند و برخی دغدغه های واقعی را بررسی کنند.
 گروهی که در این فصل توصیف می‌کنیم یک گروه بسته و زمان محدود است که حدود ۲۰ ساعت کاری تشکیل شده است این گروه از هشت عضو پنج زن و سه مرد و دو یار رهبر تشکیل شده است. با توجه به اینکه گروه خاص یک کارگاه شبانه روزی بود فرآیندی که توصیه می‌کنیم به طور حتم با فرآیندهای یک گروه هفتگی تشکیل میشود متفاوت است. با این همه فنونی که توصیف می شوند در گروه های هفتگی هم قابل اجرا هستند بسیاری از دغدغه‌هایی که توسط اعضای این گروه مطرح شدن با دغدغه‌های شخصی که معمولا در سایر گروه‌های مشاوره‌ای و یا می شود تفاوت ندارد.
‘توجه’
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فایل