دریافت پاورپوینت فصل هشتم کتاب روانشناسی رشد جلد اول نوشته لورا برک (رشد هیجانی و اجتماعی در اوایل کودکی) با کد 29267

روانشناسی رشد,لورا برک,خلاصه روانشناسی رشد یک,روانشناسی رشد لورا برک,روانشناسی رشد جلد اول,پاورپوینت روانشناسی رشد,فصل هشتم,رشد,رشد هیجانی در اوایل کودکی,رشد هیجانی در اوایل کودکی,پاورپوینت فصل هشتم,رشد اجتماعی در اوایل کودکی

پاورپوینت فصل هشتم کتاب روانشناسی رشد جلد اول نوشته لورا برک (رشد هیجانی و اجتماعی در اوایل کودکی)

پاورپوینت فصل هشتم کتاب روانشناسی رشد جلد اول نوشته لورا برک (رشد هیجانی و اجتماعی در اوایل کودکی) ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 50 اسلاید:

بخشی از متن:
نظریه اریکسون :ابتکار عمل در برابر احساس گناه
کودکان خردسال احساس تازه هدفمندی دارند. آنها دوست دارند از پس تکالیف جدید برآیند، به فعالیت هایی با همسالان ملحق شوند، و ببینند با کمک بزرگسالان چه کاری می توانند انجام دهند.آنها در رشد وجدان نیز پیشرفت می‌کنند.
اوایل کودکی را دوره《شکفتن عمیق》می توان نامید.

خود دوجنبه دارد :
۱)خود فاعل، یا خود دانا و عمل کننده ،آگاهی از این موضوع را در بردارد که خود از دنیای پیرامون مجاز است،با گذشت زمان تغییری نمی‌کند؛ زندگی خصوصی و درونی دارد که دیگران به آن دسترسی ندارند، و افکار و اعمال خویش را کنترل می‌کند.

۲) خود مفعولی،یا خود به عنوان مفعول دانش، از تمام ویژگی هایی تشکیل می شود که خود را منحصر به فرد می سازند_ خصوصیات جسمانی و دارایی ها با خصوصیات روان شناختی، از جمله امیال، نگرش‌ها، عقایدو صفات شخصیت و خصوصیات اجتماعی،مانند نقش ها و روابط با دیگران.

دانلود فایل