دریافت پاورپوینت فصل هشتم کتاب مشاوره گروهی جرالد کری (روان نمایشگری در گروه ها) با کد 29154

روان نمایشگری در گروه ها,مشاوره گروهی جرالد کری ,نظریه و کاربست,خلاصه مشاوره گروهی,پاورپوینت مشاوره گروهی,ppt مشاوره گروهی,نکات کتاب مشاوره گروهی,خلاصه کتاب مشاوره گروهی,خلاصه مشاوره گروهی جرالد کری,کیانوش زهراکار,فصل هشتم

پاورپوینت فصل هشتم کتاب مشاوره گروهی جرالد کری (روان نمایشگری در گروه ها)

پاورپوینت فصل هشتم کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی نوشته جرالد کری (روان نمایشگری در گروه ها) ترجمه کیانوش زهراکار، فرشاد محسن زاده، احمد حیدرنیا، علیرضا بوستانی پور، عباس سامی در قالب pptx و در حجم 46 اسلاید:

بخشی از متن:
مقدمه
در اواسط دهه ۱۹۳۰ جی. ال . مورنو روان نمایشگری را ایجاد کرد که بعدها توسط همسر سومش یعنی زرکار تومن مورنو و دیگران گسترش یافت. از آن زمان تا کنون پیوسته فنون جدید ایجاد شده است و فنون قدیمی پالایش شده است. روان نمایشگری از نگاهی کلان مجموعه ای از فلسفه نظری و فنون پیچیده‌ای است که تفصیل شهود فعالیت های فیزیکی و سایر ابزارهای نمایشی را با یکدیگر تلفیق می‌کند تا طیف وسیعی از مشکلات روانشناختی را بررسی کند.
روان نمایشگری در درجه اول یک رویکرد مبتنی بر عمل در درمان گروهی است که مراجعان از طریق ایفای نقش و به عمل در آوردن موقعیت ها با استفاده از طرح ها و ابزارهای نمایشی مختلف به منظور کسب بینش کشف خلاقیت و توسعه مهارتهای رفتاری مسائل شان را بررسی می کنند.

‘توجه’
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فایل