دریافت پاورپوینت فصل هفتم کتاب مشاوره گروهی جرالد کری (مشاوره گروهی آدلری) با کد 29153

مشاوره گروهی جرالد کری ,نظریه و کاربست,خلاصه مشاوره گروهی,پاورپوینت مشاوره گروهی,ppt مشاوره گروهی,نکات کتاب مشاوره گروهی,خلاصه کتاب مشاوره گروهی,خلاصه مشاوره گروهی جرالد کری,کیانوش زهراکار,مشاوره گروهی آدلری,فصل هفتم

پاورپوینت فصل هفتم کتاب مشاوره گروهی جرالد کری (مشاوره گروهی آدلری)

پاورپوینت فصل هفتم کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی نوشته جرالد کری (مشاوره گروهی آدلری) ترجمه کیانوش زهراکار، فرشاد محسن زاده، احمد حیدرنیا، علیرضا بوستانی پور، عباس سامی در قالب pptx و در حجم 38 اسلاید:

بخشی از متن:
مقدمه
در حالی که فروید مشغول بسط و گسترش نظام روان تحلیلی خویش بود تعداد دیگری از روانپزشکان علاقه‌مند به رویکرد روان پویایی به صورت مستقل در حال مطالعه شخصیت انسان بودند. یکی از این افراد آلفرد آدلر بود آدلر بر خلاف نظریه سرکوب جنسی فروید عنوان کرد که روان نژندی نتیجه عقب نشینی افراد از انجام تکالیف مربوط به زندگی است که خود را به صورت نشانه دانی برای حفظ عملکرد فرد و حمایت از او برای در امان ماندن از ادراک شکست در تکالیف مربوط به زندگی نشان می دهد.
آدلر روانپزشکی با گرایش های سیاسی و اجتماعی بود که دغدغه زیادی در زمینه شناخت و کار با انسان های معمولی و غیر بیمار داشت در حقیقت تعداد زیادی از مراجعان اولیه او را افراد طبقه کارگری تشکیل می دادند که در تلاش برای ایجاد زندگی پرورش و تربیت فرزندان خود و ایجاد تغییر در جامعه بودند‌.
امروزه مداخلات به شیوه آدلری برای افرادی از سنین متفاوت و به شیوه‌های مختلف به صورت وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. گروه درمانی آدلری به نوعی یکپارچه سازی مفاهیم روانشناسی آدلر با سازه های اجتماعی رویکردهای کوتاه مدت و نظام‌مند مبتنی بر الگوی کل نگر است که توسط درایکورس تدوین شده است.

‘توجه’
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فایل