دریافت پاورپوینت فضا در معماری با کد 23035

دانلود پاورپوینت فضا در معماری,فضا در معماری,آشنایی با انواع فضاها در معماری,فضاهای عمومی,مفهوم فضا از نظر اندیشمندان,پاورپوینت انواع فضاها در معماری,پاورپوینت فضا در معماری,بررسی انواع فضاها در معماری

پاورپوینت فضا در معماری

توضیحات:
فایل پاورپوینت فضا در معماری،در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
همان چیزی است که انسان را از عوامل طبیعی محافظت می‌کند و کلیه فعالیت‌های فردی و اجتماعی فرد را در بر می‌گیرد.

انسان درفضا نیازهای مادی و معنوی خود را تأمین می‌کند. جوهر اصلی معماری فضا هست و در فضای معماری انسان حرکت و زندگی می‌کند. فضا در معماری انواع گوناگون دارد و به طرق متنوعی می‌توان فضا را در معماری دسته بندی کرد.

برنارد چومی معمار برجسته معاصر می‌گوید:جوهر فضا بعد توصیفی فضا و موضوعی برای مباحث فلسفی، ریاضی و فیزیک است. فضا جوهر معماری و شهرسازی است.
تعریف واضح در مورد فضا را یورگ گروتر چنین ارایه می‌کند:نزدیکترین تعریف این می‌باشد که فضا را خلأی در نظر بگیریم که می‌تواند شیئی را در خود جای دهد و یا از چیزی آکنده شود. فضا موجودیتی نیست که تعریف دقیق و مشخصی داشته باشد، با این حال قابل اندازه‌گیری است.

فضا در مفهوم موجود خویش به تنهایی هیچ ویژگی خاصی را مطرح نمی‌کند ولی به محض آن که یک گروه انسانی فعالیتی را در مکانی مطرح کند، معنای نمادین فضا پدیدار می‌شود. از این پس فضا بستری برای بیان فعالیت و رفتارهای انسانی می‌گردد؛ محلی برای تخیل و واقعیت.
و…

فهرست مطالب:
فضا در معماری
معماری بر پایه فضا
مفهوم فضا از چه زمانی یکی از دل مشغولیهای معماری شده است؟
ویژگیهای فضا
انواع فضا در معماری
فضای خصوصی
فضای عمومی
فضای نیمه خصوصی – نیمه عمومی
فضای روز و شب
فضای مابین
وحدت بیرون و درون
مفهوم فضا از نظر اندیشمندان
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 40 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9اسلاید)

دانلود فایل