دریافت پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی با کد 28008

پاورپوینت ,مدیریت, استراتژیک, کار,آفرینی,

پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی

نوع فایل power point

قابل ویرایش 15 اسلاید

قسمتی از اسلایدها

نوآوری چیست؟

معرفی یك چیز جدید،یك ایده، وسیله یا روشی بدیع. (دايرة المعارف مديريت)

فرآیند تبدیل خلاقیت به خلق ارزش جدید به شیوه ای جدید از طریق ارائه محصول، خدمت یا كسب و كار جدید. (رونالو جوناش و تام سامرلت)

تبدیل ایده های جدید به منفعتی برای سهام داران. (كاترین هالت)

مسیر فرضی Imaginary Pipeline

فضای مورد نظر برای فرصت: تعیین پارامترهایی برای نوآوری هایی كه سازمان به آنها علاقمند است و اینكه چه كسانی باید آن را انجام دهند.

خلق ایده: در این مرحله كه می تواند فردی یا گروهی باشد ایده سازی صورت می گیرد، تمركز بر این بخش می تواند از حل یك مسئله مشخص تا خلق یك محصول یا توسعه كسب و كار جدید متغیر باشد.

آزمايش ايده: اجراي تعدادی از ایده های جدید به طور آزمايشي

توسعه: طراحي محصول جديد يا توسعه محصول در بخش R&D بر اساس ايده انتخاب شده

محدودیتهای معمول در نوآوری

فضای مورد نظر برای فرصت: وجود تعارض بين پارامترهاي تعيين شده و تعريف نوآوری

خلق ایده: از افراد با پیش زمینه های متفاوت و تفكرات متنوع دعوت نمی شود.

آزمايش و توسعه: فرآیند متناوب آزمايش و توسعه موجب تاخیر و طولانی شدن چرخه زمانی می شود و منجر به محدود شدن پنجره فرصت مي شود.

تولید تجاری: مؤسسان اولیه معمولاً در مقابل تولیدات جدید و تغییرات مخالفت می كنند.

تحویل به مشتری: مشتریان عكس العملی نسبت به ایده های جدید ندارند.

تاثیرات محیطی: ضایعات تولید پيش بيني نشده اند .

فهرست مطالب و اسلایدها

نوآوری چیست؟

دلایل سرمایه گذاری در نوآوری

مسیر فرضی imaginary pipeline

محدودیتهای معمول در نوآوری

عملكرد نوآوری

مسئولیتهای سطوح عملیاتی در نوآوری

دلایل عمده شكست نوآوری

DNA نوآوری

دانلود فایل