دریافت پاورپوینت کليسای نوتردام (رونشان اثر لوکوربوزیه) با کد 26477

دانلود پاورپوینت کليسای نوتردام (رونشان اثر لوکوربوزیه),لوکوربوزیه,پاورپوینت کليسای نوتردام,پاورپوینت معرفی لوکوربوزیه,رونشان اثر لوکوربوزیه,کليسای نوتردام,پاورپوینت معرفی کليسای نوتردام,پاورپوینت تحلیل کليسای نوتردام,پاورپوینت رونشان

پاورپوینت کليسای نوتردام (رونشان اثر لوکوربوزیه)

توضیحات:
فایل پاورپوینت کليسای نوتردام (رونشان اثر لوکوربوزیه)،در حجم 36 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
کلیسای نوتردام دو هو در رونشان در فاصله سال های 1950 تا 1955 ساخته شد و اثر خلاقه تندیس واره و ارزشمندی است که نشان از موقعیت محلی و عملکرد مذهبی دارد. در این اثر، لوکوربوزیه ،ترکیب بندی دقیق نقشه و اصل زیبایی شناسی را همراه با آزادی عمل جسورانه ای که در معماری نیمه دوم قرن کسب کرده بود ، بهم درآمیخت و لحن غنایی نوینی در فرهنگ معماری به وجود آورد. کلیسایی که در کمال سادگی ، یکی از شاهکار های معماری مدرن بشمار می رود. عنصر کلیدی نور است ، نور فرم ها را روشن می کند و فرم ها قدرت شگفت انگیز خود را به نمایش می گذارند . بازی با تناسبات و پدید آوردن حوادث غیر منتظره ، یک هیجان ناگهانی را بوجود می آورد . ولی بازی خرد مندانه با اهداف ، بنیان صحیح ، استعداد جاودانگی ساختار اصلاح طلبی ، جسارت و بازی گستاخانه با این موضوعات مجزا ، کیفیت های مورد نیاز و سازنده معماری را بوجود می آورد.
سایت بنا بر روی زمین مسطح بالای یک تپه قرار دارد و مسیر دسترسی به آن از پایین تپه در سمت جنوب شرقی آن سایت واقع است .قسمت غربی مسیر با درختان محصور شده است و این مسیر از جبهه غربی سطح صاف بالای تپه به آن وارد می گردد.در فاصله زیادی از قسمت شرقی سایت ، درختان جنگل لبه شرقی سایت را بوجود آورده اند . در میان این تپه پر درخت ، سطح صاف و کوچکی در جبهه غربی آن قرار گرفته که دارای چشم اندازهایی به اطراف وخصوصا سمت جنوب است .

فهرست مطالب:
زندگی نامه لوکوربوزیه
سبک معماری لوکوربوزیه
الگوی شهر طراحی شده لوکوربوزیه
کليسای نوتردام
نیروهاى سایت
فرم جهت دار
مفاهیم نما
نور
دياگرام ارتباطی فضاها
سازماندهی
تعادل وتقارن
دياگرام عملكرد فضاها
تحليل نما
سلسله مراتب فضایی
حرکت
بررسی احجام پایه
هندسه پلان

این فایل با فرمت پاورپوینت در 36 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت معماری اسلامی در مصر(48اسلاید)

دانلود فایل