دریافت پاورپوینت IIS چیست؟ با کد 27362

پاورپوینت IIS چیست, IIS چیست,دانلود پاورپوینت IIS چیست, IISچیست,پاورپوینت,چیست,

پاورپوینت IIS چیست؟

نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 19 اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

IIS
مقدمه
IIS چیست؟
سرویس IIS که مخفف Internet Information Services می باشد و یک سرور برای کنترل کردن محتویات و دسترسی به سایت های وب یا ftp شما بر روی هارد ایجاد می کند
برای مثال هنگامی که شما می خواهید سایتتان را منتشر کنید قبل از upload کردن آن می خواهید آن را آزمایش کنید و اگر با asp طراحی می کنید قبل از نصب Visual Studio.Net بهتر است این سرویس را نصب کنید و گرنه مشکلاتی را برای شما به همراه خواهد داشت .
پيکربندی IIS با رعايت مسائل امنيتی
اغلب سازمان های دولتی و خصوصی در کشور، دارای وب سايت اختصاصی خود در اينترنت می باشند . سازمان ها و موسسات برای ارائه وب سايت ، يا خود امکانات مربوطه را فراهم نموده و با نصب تجهيزات سخت افزاری و تهيه پهنای باند لازم، اقدام به عرضه سايت خود در اينترنت نموده و يا از امکانات مربوط به شرکت های ارائه دهنده خدمات ميزبانی استفاده می نمايند . وجه اشتراک دو سناريوی فوق و يا ساير سناريوهای ديگر، استفاده از يک سرويس دهنده وب است.
بدون ترديد سرويس دهنده وب يکی از مهمترين نرم افزارهای موجود در دنيای اينترنت محسوب می گردد کاربرانی که به سايت يک سازمان و يا موسسه متصل و درخواست اطلاعاتی را می نمايند ، خواسته آنان در نهايت در اختيار سرويس دهنده وب گذاشته می شود . سرويس دهنده وب، اولين نقطه ورود اطلاعات و آخرين نقطه خروج اطلاعات از يک سايت است . بديهی است نصب و پيکربندی مناسب چنين نرم افزار مهمی ، بسيار حائز اهميت بوده و تدابيرامنيتی خاصی را طلب می نمايد .در ادامه به بررسی نحوه پيکربندی سرويس دهنده وب IIS در شبکه های مبتنی بر ويندوز با تمرکز بر مسائل امنيتی ، خواهيم پرداخت.

دانلود فایل