پاورپوینت ساختمان سبز | ویرایش نو baran

پاورپوینت ساختمان سبز دانلود پاورپوینت ساختمان سبز,ساختمان سبز,معماری سبز,مدیریت ایمنی ,بهداشت و محیط زیست,پاورپوینت معماری سبز,پاورپوینت ساختمان سبز,بام سبز,پاورپوینت بام سبز,انسان ,طبیعت و معماری توضیحات:
فایل پاورپوینت ساختمان سبز ( مدیریت ایمنی – بهداشت و محیط زیست)،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
افزایش بی رویه استفاده بشري از منابع انرژي و لزوم حفظ این منابع براي نسلهاي بعد در کنار جلوگیري از آلودگیهاي زیست محیطی،باید ایجاد سیاستهاي صحیح مصرف انرژي را براي هر کشور در پی داشته باشد. کشورهاي گوناگونی در جهت توسعه این سیاستها گام برداشتهاند. کشور ایران نیز باتوجه به برخورداري از منابع غنی انرژي طبیعی، باید سیاستهاي کلان ساختمان سازي با ویژگیهاي سبز را دارا باشد. در این خصوص بررسی استانداردهاي جهانی ساختمانهاي سبز میتواند گام موثري براي نیل به این هدف باشد.
انتخاب مصالح ساختمانی یکی از جنبه هاي مهم ساخت و سازاستاندارد ،به منظور کاهش مصرف انرژي و توسعه پایدار است. مصالح ساختمانی سالانه سه میلیون تن مصالح خام رامصرف میکنند . استخراج مواد خام ، فرایند هاي عمل آوري و حمل و نقل مواد براي انجام یک طرح ساختمان سازي، داراي اثرات قابل توجهی شامل آسیب رساندن به نظام هاي اکولوژیکی ، استفاده از منابع انرژي وآبی ، نشر آلاینده هاي هوا و گاز هاي گلخانه اي می باشد . از طرف، دیگر بر اساس پیش بینی اداره اطلاعات انرژي تا سال 2035 %75 از ساختمانهاي موجود ، جایگزین یا بازسازي خواهد شد که این به معناي افزایش تولید نخاله هاي ساختمانی است که عواقب نامطلوب بر محیط زیست دارد. این مسایل ما را به سمت تولید واستفاده از مصاح سبز یعنی مصالحی که به محیط زیست آسیب کمتري میزنند ، ازمواد کم خطر تولید می شوند ، کمتر از منابع طبیعی استفاده می کنند و پتانسیل بازیافت بیشتري دارند پیش می برد.
و…

فهرست مطالب:
پیشگفتار
مقدمه
تعریف ساختمان سبز
بام سبز چیست؟
پیشینه بام سبز
تفاوت شکلی بام های سنتی با جدید
انواع بام های سبز
مقايسه سيستم بام سبز فشرده و سيستم بام سبز گسترده
اجزای تشکیل دهنده بامهای سبز
فواید بام سبز
هزینه های اجرای بام سبز
وضعیت بام سبز در ایران
نتیجه گیری
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی(18 صفحه)

 

دانلود فایل