پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم | ویرایش نو baran

پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم دانلود پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم,سبک معماری مینیمالیسم,مینیمالیسم,خانه شیشه ای,پاورپوینت سبک مینیمالیسم,طرح مینیمال چیست؟,طراحان منیمالیست,موسیقی مینیمال ,ادبیات مینیمال,پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم توضیحات:
فایل پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
کمینه‌گرایی را می‌توان زاییده هنرمندان روس دوره پس از انقلاب اکتبر روسیه دانست که ساختارگرا بودند و به خلاصه‌نمایی و اشکال هندسی گرایش داشتند. مانند مالویچ با اثر «سفید روی سفید»ش. تجربیات هنرمندان روسیه در دهه ۱۹۵۰ و ۶۰ بر هنرمندان اروپا و امریکا مانند مجموعه تابلوهای تماماً سفید رابرت راشنبرگ جوان و کارهای تک‌رنگ ایو کلین، و سری آکروم پیرو مانتزونی اثر گذاشت.
مکتب مینیمالیسم بعد از جنگ جهانی دوم در هنر غربی به رسمیت شناخته شد، بخصوص در آثار هنری و تصویری آمریکا در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70. مینیمالیسم در مدرنیسم ریشه دارد و اغلب به عنوان عکس العملی دربرابر اکسپرسیونیسم انتزاعی تفسیر می شود که پلی به سمت پست مدرن می زند.
ساده‌گرایی یا مینیمالیسم یا کمینه‌گرایی یک مکتب هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش‌های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی و یا شبه فلسفی بنیان گذاشته‌است.
اصطلاح مینیمالیسم در طراحی معمولا برای مواردی به کار میرود که طراح برای طرحش، تنها از المان های اصلی و ضروری استفاده میکند و سایر چیزهای اضافی که ممکن است بار تجملاتی داشته باشد را حذف میکند. در معماری – و کلا در طراحی ها – ، مینیمالیسم تحت تاثیر معماران و هنرمندان ژاپنی بود، چراکه این نوع نگرش به طراحی کاملا با نوع دیدگاه سنتی مردم ژاپن جور در می آید.
و…

فهرست مطالب:
مقدمه و تعریف مینیمالیسم
تاریخچه
طرح مینیمال چیست؟
طراحان منیمالیست
موسیقی مینیمال
ادبیات مینیمال
نمونه هایی ازسبک

این فایل با فرمت پاورپوینت در 35 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD معماری رنسانس(7صفحه)

 

دانلود فایل