پاورپوینت فصل ششم کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان (مقیاس های سنجش در سالمندی) نوشته حسین | ویرایش نو baran

پاورپوینت فصل ششم کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان (مقیاس های سنجش در سالمندی) نوشته حسین پاورپوینت فصل ششم,کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان ,پیام نور, حسین زارع , حسن عبدالله زاده ,پاورپوینت کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان ,خلاصه مشاوره سالمندان ,پاورپوینت اصول مشاوره سالمندان ,اختلالات و بیماری های شایع سالمندی

پاورپوینت فصل ششم کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان (مقیاس های سنجش در سالمندی) نوشته حسین زارع و حسن عبدالله زاده در قالب pptx  و در حجم 29 اسلاید: 

بخشی از متن: 
درجه بندی استاندارد حافظه  
درجه بندی استاندارد حافظه را می توان برای اتفاقاتی که اخیرا برای مراجع افتاده اند، اتفاقاتی که در گذشته برایش افتاده اند و وقایع عمومی استفاده کرد که در این صورت قادر به ارزیابی بهتر شد است مشکل مراجع خواهیم بود. 
پرسشنامه غربالگری شناختی در سالمندان  
یکی دیگر از پرسشنامه های بررسی عملکرد شناختی سالمندان، ‘پرسشنامه غربالگری شناختی در سالمندان ‘ (TOCODE) می باشد که از طریق مصاحبه با آشنا یا همراه مراجع اطلاعاتی بدست می آید. این پرسشنامه ۱6 سؤال پنج گزینه ای دارد. 
سؤالات طوری طراحی شده که عملکرد شناختی فعلی سالمند را با ۱۰ سال گذشته مقایسه می کند که آیا وضعیت شناختی ار بهتر شده یا بدتر.

 

دانلود فایل