پاورپوینت نوشهرگرایی | ویرایش نو baran

پاورپوینت نوشهرگرایی دانلود پاورپوینت نوشهرگرایی,نوشهرگرایی,NEW URBANISM,اصول نو,شهرسازي در منشور CNU ,پاورپوینت نوشهرگرایی,اصول رویکردهای مختلف در نوشهرسازی,پاورپوینت نوشهرسازی,شهرسازی,پاورپوینت بررسی نوشهرگرائی,پاورپوینت آشنایی با اصول نوشهرگرائی,منشور CNU توضیحات:
فایل پاورپوینت نوشهرگرایی ،در حجم 48 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در سالهاي اخير جنبش نو – شهرسازي به عنوان يكي از مطرح ترين ديدگاه هاي شهرسازي انسان گرا در سطح جهان مطرح گشته است . شكل گيري اين جنبش به اواخر دهه 1970 و ابتداي دهه 1980 باز مي گردد و طي دهه 1990 رشد سريعي داشته است به طوريكه در حال حاضر جزء مقوله هاي مهم شهرسازي دنيا مي باشد .
نگرش پست مدرن در پاسخ به نياز هاي اجتماعي انسان كه در تمدن جديد تا حدودي ناديده گرفته شده است , ارزشهاي قديم را دوباره مطرح مي سازد . در شهرسازي يكي از جنبشهاي جديد پست مدرن در زمينه برنامه ريزي و طراحي شهري در سه دهه اخير , جنبش نو- شهرسازي ( يا شهرسازي جديد ) بوده است .در بررسي سير تحول شهرسازي جهان , پس از جنگ جهاني دوم به نوع نگرش جديدي از شهرسازي بر مي خوريم كه جزئي از نگرش پست مدرن محسوب مي گردد . اين گونه شهرسازي كه پايه هاي آن در زمان بازسازي جنگ جهاني شكل گرفت در اواخر دهه 1970 شكل نهايي به خود گرفت . در ابتداي دهه 1980 ايالات متحده آمريكا شاهد اجراي اولين نمونه هاي اجراي اين نوع شهرسازي بوده است .
جنبش مذكور در آمريكا به نام نو- شهرسازي معروف شد . تا كنون اكثر تلاشهاي نو- شهرسازي در آمريكا صورت پذيرفته است ، اما كارهاي مهمي نيز در كشورهاي اروپايي نظير انگلستان ، آلمان ، هلند ، بلژيك و سوئد و همچنين تعدادي از كشورهاي در حال توسعه مثل گواتمالا ، فيليپين ، تركيه و مكزيك انجام شده است . نكات مهم در اين گونه توسعه بسيارند كه مهمترين آنها تكيه بر جابجايي ساكنين محلي به صورت پياده و يا با استفاده از دوچرخه و يا وسائط نقليه همگاني بوده است .

فهرست مطالب:
مقدمه
نو- شهرسازي چيست ؟
ویژگی های کلی نوشهرسازی
پياده رو ها
توسعه حومه اي و نو- شهرسازي
اصول نو- شهرسازي در منشور CNU
اصول رویکردهای مختلف در نوشهرسازی
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 48 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت اصول و مبانی برنامه ریزی شهری(26 اسلاید)

 

دانلود فایل