پاورپوینت یادگیری الکترونیکی (17 اسلاید) | ویرایش نو baran

پاورپوینت یادگیری الکترونیکی (17 اسلاید) پاورپوینت, یادگیری, الکترونیکی,پاورپوینت یادگیری الکترونیکی (17 اسلاید),یادگیری الکترونیکی چیست؟ ,مزایای آموزش الکترونیکی از از دیدگاه مدیر,مزایای آموزش الکترونیکی ازدیدگاه استاد,مزایای آموزش الکترونیک از دیدگاه تولید کنندگان محتوای آموزشی پاورپوینت یادگیری الکترونیکی (17 اسلاید)
یادگیری الکترونیکی چیست؟

امروزه با گسترش فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، روش کسب و کار، فعالیت های روزمره، ارتباط با دیگران، دستیابی به اطلاعات و به طور کلی تمامی ارکان زندگی بشر دچار تحولی عظیم گشته است. یادگیری و کسب دانش نیز در این میان مستثنی نمانده است. هرچند بشر از دیرباز فناوری و ابزار را در خدمت آموزش و فراگیری اش بکار گرفته ولی شاید هیچگاه مانند امروز، آموزش و فراگیری با تحولات شگرفی که نشات گرفته از بکارگیری فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی مانند اینترنت، لوح فشرده و سیستم های چند رسانه ای می باشد، روبرو نگشته است

تعریف یادگیری الکترونیک
مفهومی است بیانگر بکارگیری فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فرآیند آموزش. به عبارت دیگر محتوای دورۀ آموزشی با استفاده از انتقال متن، صدا و تصویر به فراگیر ارائه می شود تا با بهره گیری از ارتباط دو سویه بین فراگیران و اساتید یا بین خود فراگیران، برگزاری دوره های آموزشی در بالاترین سطح از هر مکان و در هر زمانی میسر می شود.
آموزش الکترونیکی به صورت دوره های همزمان یا غیر همزمان ارائه می شود.

مطالب دیگر:
مخاطبان آموزش آنلاین چه کسانی هستند ؟
ضرورت رویکرد به آموزش الکترونیکی 
به طور کلی از دلایل ضرورت رویکرد به آموزش الکترونیکی می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:
 الف-دائمی شدن فرایند آموزش
ب-افزایش هزینه های جاری دوره های آموزشی رایج
مزایای آموزش الکترونیکی
آموزش همیشگی برای همه کس و در همه جا
صرفه جویی در هزینه ها
همکاری و تعامل
یادگیری بدون واهمه
قابلیت انتخاب سطوح مختلف
مزایای آموزش الکترونیکی از از دیدگاه مدیر
مزایای آموزش الکترونیکی ازدیدگاه استاد
مزایای آموزش الکترونیک از دیدگاه تولید کنندگان محتوای آموزشی
مزایای آموزش الکترونیکی از دیدگاه دانشجو

 

دانلود فایل