دریافت تحقیق ورزش های آبی با کد 20542

تحقیق ورزش های آبی,شنا

تحقیق ورزش های آبی

ورزش های آبی

مقدمه
سفر تفریحی خودتان را به هر کجایی که می خواهید شروع کنید و اگر بخت با شما یار باشد می توانید سفرتان را در کنار تفریحگاه آبی به پایان برسانید شنا یک فعالیت طبیعی است که هم برای تفریح و سرگرمی و هم برای آرامش اعصاب می باشد . از لحاظ تناسب شنا هر دو مزایای جسمانی و روحی را دارد . از انجا که بعضی افراد دارای محدودیت جسمانی می باشند و نمی توانند ورزش های زمینی را انجام دهند ورزش آبی می تواند آمادگی جسمانی مطلوب و کاملی برای آنان فراهم سازد .
میزان کمکی که شنا برای آمادگی جسمانی دارد موضوع بحث بعضی از کارشناسان پرورش اندام است . بعضی از آنها عقیده دارند که شما هرگز در طول شنا کردن به اندازه کافی برای سوزاندن کالری عرق نمیکنید .اگر چه راه های مختلفی برای شنا و ورزش آبی وجود دارد که می تواند برای قلب ، ششها و ماهیچه های شما مفید باشد مانند شنا کردن در طول یک استخر یا حرکات ریتمیک در آب .
شنا یکی از ورزش هایی است که شما میتوانید با اطمینان خاطر و با قدری راهنمایی پزشکی آن را انجام دهید به ویژه اگر فرد آسیب دیده یا دچار ورم مفاصل باشند . مهم نیست که شما برای تفریح شنا میکنید یا برای مسابقه ، در هر صورت شنا فعالیتی آرام بخش و فوق العاده است و هنگامی که بدن خود را در آب رها میکنید و غوطه ور شدن خود را در آن تماشا می کنید سبب تسکین و تمدد اعصاب شما میشود .
حرکات ریتمیک در اب می تواند تفریح و سرگرمی باشد و مانند شنا انفرادی نیست . شما میتوانید تکنیک های اساسی را بیاموزید سپس خودتان آنها را در بین کلاسهایتان تمرین کنید .

دانلود فایل