پاورپوینت درس کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایه یازدهم (پودمان چهارم 4) بازاریابی و فر پودمان 4 , پاور پوینت پایه یازدهم, کارگاه نوآوری و کارآفرینی,پاورپوینت درس کارگاه نوآوری و کارآفرینی, پایه یازدهم,پودمان چهارم 4,بازاریابی و فروش
پاورپوینت درس کارگاه نوآوری و کارآفرینی پایه یازدهم (پودمان چهارم 4) بازاریابی و فروش
دوره تحصیلی:
دوره دوم آموزش متوسطه› فنی حرفه ای› دروس مشترك فنی و حرفه ای› پایه یازدهم
دوره دوم آموزش متوسطه› کار دانش› دروس مشترك
بخشی از متن:
شایستگی بازاریابی
تعیین عوامل موثر بر بازاریابی
تحلیل عوامل تاثیر گذار بر فروش محصول
تحلیل مشتری
سازوکار طراحی محصول
بازاریابی: فرآیند شناخت و رفع نیازها و خواسته های مشتری و کسب درآمد است که این فرآیند به مردم برای خرید محصول و خدمت کمک می کند.
بازاریابی موفق برای یک محصول به 4 عامل اصلی بستگی دارد
1- خود محصول
2- قیمت
3- نحوه معرفی کردن آن
4- جایی که تصمیم داریم محصولمان را بفروشیم.